loading...
ســــــــــودای سپیـــــــــد
بازدید : 416 سه شنبه 08 تیر 1389 نظرات (3)

                 

 

 

 

مبارکت باشه گلم دزدیدن احساس من

 

مبارکت باشه گلم شنیدن فریاد من

 

مبارکت باشه گلم،هوای تو داره دلم

 

مبارکت باشه گلم،کلید حل مشکلم

 

دلم برات تنگ میشه باز، نبینمت

 

دلم برات تنگ میشه و میمیره و بعدش میاد به دیدنت

 

دلم هواتو می کنه بعدش فقط یه گوشه ای کز میکنه،دغ میکنه

 

هوا داره پر می کشه از این خونه،نفس داره با من غریبی می کنه

 

این کودک خیال من با خنده هاش مردم فریبی می کنه

 

یار گلم،از تو چنین شد حاصلم،یک دل و صد ها مشکلم

 

تو با منی اینو بدون،آخه تویی حق دلم

 

تو که فراموش نمیشی،تو همونی که من میخوام، بگیرم از آب وگلم

 

 

 

 

 

بچه ها این وبیت های مطلب بعدی رو بامداد ۸/۴/۸۹ گفتم وضع روحیم اصلا خوب نیست برام دعا کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مینا در تاریخ 1348/10/11 و 11:52 دقیقه ارسال شده است

خوش بحالت که غصه هاتوبلدی شعر کنی..حسودیم شد...شکلکدعا میکنم آروم شی.

این نظر توسط shadi در تاریخ 1348/10/11 و 5:14 دقیقه ارسال شده است

chera ghamgiiin???شکلکbaba saret salamat.np zendegi rahgozarast

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1348/10/11 و 16:41 دقیقه ارسال شده است

وب قشنگی داری. اگه میشه به وب منم یه سر بزن. تازه راهش انداختم. مسی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مهدی نعمتی/اهل صومعه سرا/دانشجوی کارشناسی علوم تربیتی/دانشگاه پیام نور رشت /(12/4/67)/...............ای که بر وبلاگ من کردی گذر/ترسم بروی ، بدون اظهار نظر/من نگویم نظر خوب بده/نقد بر پایه ی اسلوب بده/ره نشانم بده بی عیب شود/یا از این صفحه به کل غیب شود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کاشت ابرو
  • فوتبال و پیش بینی و....
  • بزرگترین مرکز دانلود فیلم های روز دنیا
  • اس ام اس ايرانيان
  • پيکس ايران | جالب ترين مطالب دنياي اينترنت
  • دانش نامه
  • ويترين سرگرمي ايرانيان
  • ۩۞۩ وبلاگ تفریحی یاس ۩۞۩
  • رایگان دانلود
  • ترنم باران
  • سايت تفريحي گيگ فان
  • هــیـــچــکسـی مــثــل تــو نبـود
  • always on line
  • پرونده ی عشق
  • ( نگار . من بی تو )
  • علوم کامپیوتر پیام نور لنگرود
  • روياي نقره اي
  • پرونده ي عشق
  • سلطان بیت و تکست و رپ
  • جالـــــــــــب
  • همایون ذبیحی
  • همایون ذبیحی
  • شکلک یاهو ( آبجی روشنک )
  • الــــHـــام
  • شبهای تنهایــــــی
  • تفریحی
  • از همه در....بیا ببر...
  • رســپیــــنا
  • ...::l0ve::...
  • عـــــــــشق
  • فلش بنر انلاین
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب
  • دیگه دوستت ندارم ببخشید
  • سایت دانشگاه آزاد اسلامی صومعه سرا
  • مواد غذایی منجمد سجاد(صومعه سرا)
  • ترجمه انلاین
  • سحر جووووون
  • خاطرات یک آتیش پاره
  • مقالات و جزوات وتست های کنکور
  • قاصدک
  • jojooo
  • نمونه سوالاتPNU
  • عشق حقیقی
  • بچه های پیام نور رشت
  • سهراب سپهری
  • آموزش زبان ترکی استامبولی
  • mahabad
  • سایت اسم
  • photo funia
  • ♥ Roshanak ♥
  • سایت پیام نور
  • دنیای نیلگل
  • سرگرمی و طنز
  • مشخص شدن آیدی های invisible ودریافت عکس گوشه id
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 404
  • کل نظرات : 1921
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 63
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 241
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 16,214
  • بازدید کلی : 142,747